12 maj 2012 – Övningsledare i matematik?

Jag var övningsledare i mekanik i början av våren. Men helst vill jag vara övningsledare i matematik. Så jag sökte helt enkelt för att bli det, det är ganska populärt och de går i huvudsak efter betyg. Häromdagen fick jag i alla fall mail om att jag blivit uttagen till att eventuellt få en grupp – jippi! Många som vill bli övningledare, ett himla pusslande med schema, så vi får se. I mailet står det ”Sannolikheten att få en övningsgrupp är stor, men inte 100%. ”. Det är väl bara att hålla tummarna. Bästa extrajobbet.

Det här inlägget postades i Just for fun. Bokmärk permalänken.

Kommentera

