16 maj 2012 – Beroende på hur man ser det

Jag har en väldigt fin och snäll pojkvän. Men nu känns han lite ond. Jag fyller år i nästa vecka, och han har köpt två presenter, slagit in dem och lagt dem i lägenheten till beskådan! Jag fick välja om jag ville öppna dem innan eller efter dagen eftersom vi åker till Mjölby imorgon och åker hem vid olika tidpunkter. Den ena är lite för stor för att tas med hem till Mjölby. Jag har valt efteråt…

Det här inlägget postades i Just for fun. Bokmärk permalänken.

Kommentera

