27 maj 2012 – Födelsedagspresent från tjejerna

Tjejerna är Avalon och Marie. De sade hemlighetsfullt till mig att min present krävde att vi alla tre var lediga i några timmar på dagen. Igår åkte vi till Lomma strand och badade några av oss, huttrande eftersom solen försvann. Eftersom vädret var lite ostadigt idag ville vi inte råka ut för detta en gång till utan gjorde min present istället. Det var en tur till Glorias Äppelgård bara en bit från norra fäladen där vi bor, och i den lilla gårdbutiken fick jag välja mina presenter själv! Utan tillsatser, från äpplena på gården. Det var underbart! Jag valde en marmelad, äppelsenap, grönt ört-te och äppelcidervinäger. Som bonus fick jag en flaska äppelmust också. Vilken härlig present! Vilka härliga vänner!

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet, Paleo. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 27 maj 2012 – Födelsedagspresent från tjejerna

  1. MaWii skriver:

    Det var jättehärligt! Glad att du gillade det 🙂

  2. Karin skriver:

    Blir glad av att läsa hur glad du blev!

  3. Karin skriver:

    Förresten: Kul krumelurer man får till vänster när man kommenterar

Kommentera

