30 maj 2012 – Sötpotatis och tåg!

Är lite sugen på att köpa en bok om sötpotatis. Chris Kresser har recenserat boken här, balanced bits här, den verkar spännande. Sötpotatis är gott och paleovärlden älskar den. Angående paleo (eller snarare INTE paleo) hade jag och Ola en riktig skräpmatsdag igår då vi åt godis, glass och chips. Stackars magen. Idag tar kusin Julie studenten och maten där har jag ju ingen koll på, men från och med imorgon blir det min vanliga kosthållning igen. 80/20 regeln har jag tillämpat nu. 80% av tiden ger man kroppen mat man tycker att den ska ha, 20% av tiden kan man ha lite lösare tyglar. Jag brukar väl snarare köra 95/5 eller liknande så sådant här syndande gör mig absolut ingenting.

Såhär uttråkad kan man i alla fall se ut på tåget, speciellt i skogarna på väg norrut från Lund där 3G-täckningen är lite svajig. Men jag ville väl mest visa upp flätorna. Det är väl brukligt att ha sin egen studentmössa när man firar någon annans student men den går helt enkelt

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

