1 juni 2012 – En trevlig dag med familjen

Mamma och pappa väckte mig antagligen av sitt babblande innan jobbet i morse så jag gick upp runt sex – halv sju. Sedan slappade jag i soffan med datorn ganska länge. Hade tänkt att eventuellt hjälpa mormor med hennes vävstol men hon ställde in, så jag ringde farmor istället för en kopp kaffe runt lunchtid. Efter kaffet blev det en tur till Skänninge för inhandlande av bland annat en stol till balkongen – min farbror hade suttit sönder hennes ena.

Mor min kom hem tidigt från jobbet och då inhandlades lunchmat. Sushi för mig och mamma, McDonalds för farmor. Efter det har jag dammsugit, hittat second hand-kläder och bara tagit det lugnt. Nu har mormor också kommit hit, imorgon ska vi på flyguppvisning vid helikopterflottiljen på Malmen. En skön dag med familjen helt enkelt.

Det här inlägget postades i Just for fun. Bokmärk permalänken.

Kommentera

