22 juni 2012 – Midsommarafton

Nu är det midsommarmorgon. Om drygt en timme ska vi åka till Karlskrona, hämta Olas kompis, handla mat, åka ut på Sturkö, lägga in maten, gå till båten och sedan slöa i den till lunchtid. Då skulle vi få midsommarlunch av någon granne och sedan är planen att härda ut regnet på verandan med grillning under kvällen. Det låter väldigt överkomligt tycker jag!

Jag har dock en dusch och två kefirkulturer att ta hand om så jag borde inte sitta här, men igår gick jag och Ola för att kolla på solnedgången och jag fotograferade lite. Så jag ville kolla hur bilderna blev. Så råkade jag hitta en massa intressanta artiklar om mat och sol sådant som intresserar mig och då är jag ju fast. Men nu ska jag skriva klart detta, väcka den sötnos som sover och fixa det lilla vi ska fixa innan vi åker. Hoppas att ni alla får en fin midsommarafton, oavsett om ni jobbar, festar eller tar det lugnt.

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

