6 juli 2012 – Fastnar här

Jag fastnar vid datorn. Det finns så otroligt mycket intressant att läsa om näringsrik mat. Buljong, laktofermenterad mat såsom kefir, ”beet kvass” med mera. Det är lätt att hitta roliga bloggar skrivna av människor med samma inställning som jag. När jag får nys om något, till exempel när jag skulle göra buljong för första gången, söker jag på buljong eller ”bone broth” eller ”stock” och hittar en massa trevliga hemsidor. Kul med tips på enkla maträtter som är nyttiga. Synd att affären snart stänger, annars hade jag nog satt en omgång av detta.

Det här inlägget postades i Mat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

