9 juli 2012 – Trädgårdsarbete

Vi hjälpte Olas mormor och morfar med lite röjsågande i trädgården. Ola skötte maskinen och jag fattade räfsan.

Mina ovana händer fick två motsvarande sår. Kanske inte syns så bra men sitter på vänstra kanten av ärret jag redan hade. *störst bild, synd om mig* 😛

Jag fick ett gott hallon!

Ola blev biten av bromsar, genom tröjan. Aj aj aj. Tur att myggor och insekter inte tycker speciellt mycket om mig, det verkar störigt det där.

I vilket fall så var det skönt att jobba i trädgården några timmar. Att vara ute är så himla skönt.

Det här inlägget postades i friluftsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

