9 juli 2012 – Om mat

Jag tycker om att följa min paleo/LCHF-blandade kost som bygger på att maximera näringsintaget och tillgodose kroppens behov. Friskvård, förebyggande sådan. Och om jag mår bra? Jag mår super faktiskt.

Sprang på den här instruktionen -> länk <- som innehöll bra råd för att komma igång att äta bättre. Läs den vetja! (På engelska). Den är skriven av David Getoff. Jag lyssnade på ett intressant föredrag via internet med honom och han hade intressanta saker att säga om frukt. In på hans hemsida och läs vad han har att säga om hur man ska äta!

Idag är det måndag, och jag har bestämt mig för att ta två veckors strikt ätande. Uppenbarar sig en underbar måltid utanför ramarna så kan det hända att jag släpper på tyglarna men jag vill helst inte. Bara härlig mat. Mums.

Det här inlägget postades i Mat, Paleo. Bokmärk permalänken.

Kommentera

