3 augusti 2012 – Tillbaka i Lund

Nu har vi landat hemma i Lund igen. Sommaren har varit härlig och är som tur är inte slut ännu. Men vi har mycket att göra i augusti så allt slappande är i stort sett över. Gå igenom saker, flytta, lite plugg och ta igen missad tid med vänner. (Kanske lite slappande kvar då).

Skönt att vara tillbaka. Igår kom Avalon förbi med en flaska champagne. Lite regn spolierade hennes picknick så hon delade den med mig istället. Riktigt god ost till = jag är en lycklig tjej! Idag träffade jag min kära vän Marie som bjöd på kaffe, kefir och mysigt prat i solen, supertrevligt.

Idag kommer Olas pappa hit och vi ska jobba på Knutstorp i helgen. Han har sin bromsbänk med sig och bänkar bilar för 600 kr. Bra deal helt klart. Jag ska springa runt med min kamera har jag tänkt. I stället för att käka snabbmat där lagade jag en riktigt stor sats köttfärssås så att vi alla tre har matlåda i morgon. Mumsigt helt klart. Hoppas på bra väder.

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

