30 december 2012 – 50% Civilingenjör! (+ lite blandat)

Nu har resultatet från alla tentor kommit in och jag har klarat alla med högre betyg än godkänt! Det betyder att jag är färdig med hälften av allt jag ska göra på Lunds Tekniska Högskola. Läsa kurser och gå på föreläsningar har jag faktiskt gjort mer än hälften nu eftersom sista halvåret ägnas åt examensarbete… Jakob sa att tiden gick fort men såhär fort?

Har haft ett riktigt bra år överlag och ska försöka skriva ihop en sammanfattning i morgon. Förra årets sammanfattning finns här. Får fundera på huruvida jag ska försöka skapa något nytt strukturerat sätt att sammanfatta året eller fortsätta på samma slappa stil.

Tankar om nyårslöften och liknande tar form. Tyvärr tar ju tiden slut när skolan drar igång så får se om man hinner etablera några goda vanor tills dess. Nyårslöftena kanske passar bäst på andra sidan tolvslaget? Ut med det gamla, in med det nya. Men lev i nuet, livet pågår här, inte någon annanstans. Njut av vardagen!

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

