4 januari 2013 – 100-dagarsutmaning

Syrran Maria lurade med mig på en utmaning. Fram till 10 april är det meningen att jag inte ska äta:

Alkohol, glass, godis, chips, kakor eller läsk.

Mmm, det blir antagligen inte särskilt svårt större delen av tiden. Hoppas att jag inte glömmer bort det. Jag bortser från att jag åt dylikt slik den 1 januari, eller sträcker mig till 11 april. Får se… Någon av mina vänner som också har lust att hänga på kanske? Siktar på HÄLSA 2013! (Istället för beach 2013 asså…)

Bull4jan2013

Sömn är viktigt! 🙂

Det här inlägget postades i Just for fun, LCHF, Livet, Mat, Paleo. Bokmärk permalänken.

Kommentera

