13 januari 2013 – Ledig och städning

Det känns nästan som om det är första gången jag har ledigt och tid att fixa i korridorrummet. Nu är tavlor uppe, saker lite mer i ordning och det finns plats att röra sig på golvet igen. Dammsugaren undanstoppad och lakan och handdukar har fått platser. Nästa steg är att rensa i badrummet. Jag använder ju inte något av det jag köpt innan som är fullt av kemikalier man varken kan uttala eller äta. Men min hud är glad! Det är väl det viktigaste. Bort med kemikalier ur mitt liv-projektet.

Tyvärr är det inte så bra ur klädsynpunkt att gå ned i vikt även om det beror på att jag ätit nyttigt. Har inte någon lust att köpa nya så får väl gå runt i för stora saker istället helt enkelt.

På tal om mat marineras en rostbiff i köket just nu. Det kommer ju antagligen bli sjukt gott att äta den sedan när den har tillbringat några timmar i ugnen. Längtar redan. Borde nog gå ut till köket och leta rätt på något att äta!

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

