24 januari 2013 – Aj!

Jag stänger numera av datorn senast åtta – bra för nattsömnen tänker jag och märker jag. Går och lägger mig mellan 22 och 23 och vaknar sedan ofta innan sju utan alarm. Sedan tar jag det lugnt och mobilsurfar en stund innan jag går upp. Har 3-4 (beroende på lathet) av 5 sovmorgnar också med nuvarande schema men ibland hinner jag inte skriva ett tänkt blogginlägg innan det är avstängningstid (och sedan glömmer jag bort det). Tänkte mest berätta för er hur mycket träningsvärk jag har nu tre dagar efter passet. Herregud, varje gång jag försöker räta på armarna gör det ont. Benen är inte riktigt lika tunga som igår men känns ändå av. Har planerat in lite hemmaträning ikväll med Ola, får se om jag kan värma upp kroppen och göra några armhävningar + annat. Får hoppas det. Nu får nog min pluggpaus vara slut, ska hem till en kompis och förkovra mig i fasta tillståndets fysik.

Fick blommor av Ola när jag kom hem från Stockholm förresten, superfina lila! Lägger nog upp en bild en vacker dag om klockan inte är så mycket. ❤

Det här inlägget postades i Armhävningar, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

