7 februari 2013 – Tränat igen!

Hade huvudvärk igår. Gissar att det var en blandning av lite skolstress och koffeinbrist. (Suck, lyckats igen med att dricka för mycket kaffe). I vilket fall så vågade jag inte försöka träna bort den, var lite rädd att jag skulle ha blivit smittad av sjukan som ALLA runt mig haft nu i tre veckor. Ja, inte samtidigt utan alla har kontinuerligt varit sjuka och bytts av med att nysa på mig. Men vaknade i morse och mådde bra. Lite huvudvärk kvar som jag joggade bort på vägen till skolan. Sedan plugg 8-16.30 vilket gjorde att jag bara ville vara utomhus en stund så jag gick-joggade-sprang lite i en halvtimma. Skönt var det!

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

