16 februari 2013 – Livstecken.

En liten uppdatering kan jag väl lätt orka med när jag egentligen borde fortsätta på labbrapporten jag skriver på… Jag har mycket att göra i skolan och vissa av de sakerna är väldigt tråkiga. Kom precis på lite annat jag måste göra innan onsdag också… De första veckorna på terminen var förrädiskt lugna. Lite svårt att få upp farten nu kanske. Vi har ju egentligen inte så mycket att göra om man jämför med förra terminen. Den var ganska hemsk.

Jag och Ola var ute och testade mitt julklappsstativ häromkvällen så ni kanske kan förvänta er någon bilduppdatering inom den närmaste tiden. Kanske!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

