28 februari 2013 – Årsdagen för mig och Ola

Idag har vi varit tillsammans i ett helt år, ett underbart år! Vi ska fira med umgänge, filmtittande och kanske lite snabbmatsätande men först ska vi till Ideon Gateway och spana in utsikten från 16:e våningen. (Hela huset är 19 våningar högt). Igår gav vi varandra presenter. Jag fick en sådan fin liten termos i rostfritt med lasergravyr, mitt namn bredvid en fiol. Ola fick en morgonrock i ekologisk bomull av mig, han har uttryckt en önskan om en ny morgonrock eftersom hans gamla inte var så bra.

Ola gör mitt liv bättre, så är det bara. Det kvittar om vi bor på 20 kvadrat eller är ute i skogen och bor i tält, åker och festar i Europa eller bara har vardagsplugg-lunk. Jag är kär!

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

