8 december 2014 – Jo, jag är nog nöjd.

Glöm söndagsgnället i föregående inlägg. Jag har gärna en höghalsad, varm kofta. Och som en trevlig kommentar påminde mig om, man knäpper inte så ofta ända upp. Annars är det är nog mest att man ökar 4 maskor varannat varv, så att de aviga varven bara tar längre och längre tid som gör att det känns lite tröstlöst ibland. Det är kul att sticka flätor utan hjälpsticka! Hittade så fina instruktioner när jag sökte på internätet.

Har beställt julkort med eget fotografi idag, hoppas att de hittar fram så att de hinner komma iväg innan jul. Spännande! Dessutom ska första paketet i ”Koftan och eddys sjalklubb” anlända snart… DET ser jag fram emot!

Nä, nu flyr jag från sådant jag borde göra igen.

Det här inlägget postades i Stickning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 8 december 2014 – Jo, jag är nog nöjd.

  1. Polär Marielle skriver:

    Hej!
    Vad fint du gör! Jag är verkligen jättedålig på såna saker, men spännande nu att se fortsättningen här. Kram!

    • Sofia Finnved skriver:

      Hej! Tack så mycket, kul att du tycker det. 🙂

      Jag vill också gärna se fortsättningen men som jag skrev går det tyvärr långsamt. Några andra projekt är före i kön men hoppas att det blir några centimetrar på koftan i helgen. Jag vill!

      Kramar

Kommentera

